wtorek, 6 marca 2012

ALL YOU NEED IS LOVE


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo nie lubię tego czasu kiedy widzę za oknem słońce a w rzeczywistości jest nadal zimno. Najważniejsze, że przetrwaliśmy okropną zimę! Mam nadzieję, że teraz już z większą ochotą będę wychodzić na zdjęcia. W dzisiejszym poście mam na sobie koszulę, która wygląda jak wyblakły kolor bordowy czyli taki jak mam na spodniach (na zdjęciach troszkę inaczej wygląda ten kolor niż w rzeczywistości). Kiedy robiłam zdjęcia było nawet ciepło więc na gołe stopy założyłam czarne platformy ;D
Przy okazji chciałabym zachęcić Was do polubienia strony cooltowa.pl na facebooku ;)
koszula - Cubus
spodnie - Bershka
torba - allegro
bransoletka - oasap.com






49 komentarzy:

  1. Zacna Pelcia ! Zacna Pelcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory. zwłaszcza rozmarzyłam się nad..włosami!
    cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda ta koszula ze spodniami w tym kolorze. :)

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie te zdjęcia były robione? ;) Ładnie Ci w tych kolorach. Wolę Cię w takiej wersji, niż tej, którą prezentowałaś ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia były robione trochę w Łodzi (przy galerii) i trochę w Kutnie (KDK):D dziękuję :)

      Usuń
  6. nom, niby cieplutko zza okna, a jak się wyjdzie - brr!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastic! zwłaszcza kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorki! Ja tam lubię, gdy mimo niskich temperatur jest słońce, bo chociaż ono nastawia mnie pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie zestawiłaś te dwa kolory :> !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pelson, ale z Ciebie ładna dziewczyna!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam każdą odsłonę różowego, więc jestem zachwycona już na pierwszy rzut oka. ;)
    Nie no, naprawdę bardzo zgrabnie i ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chryste, jakaś ty piękna i cholernie zgrabna!

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie i buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny look.;) świetne połączenie;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Wszystko mi się podoba♥
    F.

    OdpowiedzUsuń
  16. gołą stopę? o rany! szalona! ;) ale warto bo fajny set :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja!!
    pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz, jak zwykle! Za ładna jesteś stanowczo! Świetny outfit, no po prostu nigdy nie ma się do czego przyczepić, nawet tak w myślach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne spodnie no i przede wszystkim - śliczna Ty! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ojejku jakie Ty masz piękne włosy<3 oooo zakochałam sie:D
    świetna stylizacja:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna biżuteria:)

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję wszystkim :3 jesteście kochani <3

    OdpowiedzUsuń
  23. I like this outfit! so cute pics! xoxo

    by-leona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw! Kolory świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietnie wszystko kolorystycznie dobralas,podoba mi sie!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. koszula <3 zachwyca mnie kontrast pomiędzy spodni i koszuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. O nowa fryzura. Ładna. Dodawaj częsciej te notki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no staaaaaaram się :D dziękuję ;3

      Usuń
  28. idealny zestaw! bomba jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. włosy sie nie zniszczyły przez rozjaśnianie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee. Fryzjerka mi takie coś dobrała żeby mi nie zniszczyć włosów ;3 dlatego wolałam sama sobie nie rozjaśniać.. teraz tylko trochę suche są ale to często mam suche więc różnych specyfików używam :)

      Usuń
  30. świetne spodnie! kolory super wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietne to połączenie koloru koszuli i spodni!

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz super! bardzo podoba mi się połączenie kolorów:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. mozesz dac link do torby tej co masz na zdj z allegro ;) lub napisac od jakiego uzytkownika ja kupilas ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łooo to tak dawno było że już nie pamiętam :D ale nie ma już ich na allegro

      Usuń
  34. spodnie mi się podobają <3 dawno kupione ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz przepiękny kolor włosów. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...